Образование

Gaudeamus igitur, Juvenes dum sumus!

foto
Антоніна Кендюхова

Розмова в черзі:
«Зустрілися всі, відсвяткували Новий рік, посиділи за столом, тоді вже так, про роботу поговорили, ну, тепер поговоримо про зовнішнє тестування...»
Зацікавленість народу, цією темою набирає обертів, і вже дійшла апогею навіть серед тих людей, котрі або зовсім не мають стосунку до проблем та завдань зовнішнього оцінювання або причетні до нього конкретно...
Просто прийшов той час, коли ми зрозуміли, що зовнішнє оцінювання – справа дійсно масштабна, і має велике значення не тільки для майбутніх студентів, їх батьків та викладачів, а й для всієї країни, що це крок до подолання корупції та виходу нашої держави на вищий щабель розвитку та удосконалення.

Бажання донести до вас, шановні, останні новини щодо тестування, знову привели мене в кабінет до заступника директора з питань моніторингу якості освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського Антоніни Анатоліївни Кендюхової.
Наразі ми розглянули два питання. По-перше, наказ міністерства освіти та науки «Про затвердження умов прийому до вищих навчальних закладів», по-друге – гарна новина – програма, створена разом із американськими вченими на допомогу та

Номер журнала:

Приучаем ребенка к порядку, играя

С помощью игры можно не только приучить ребенка к порядку, но и выстроить целую систему воспитания. Замените нудные ежевечерние уговоры убрать игрушки на волшебную историю о том, как мишка, зайка и слон отправляются в далекое путешествие – на дно «Большой Коробки», а машинки спешат наперегонки под кровать, чтобы помочь выбраться оттуда заблудившемуся кубику. Или, к примеру, устройте семейное состязание в меткости на скорость; конкурс «Кто быстрее» .
Так же очень хорошо подходит игра «Найди предмет», она помогает развивать память и внимание, что немаловажно на пути к дисциплине.
Разложите перед ребенком несколько разных предметов. Это могут быть и игрушки, и разные предметы вашего дома. Пусть ваш малыш внимательно посмотрит на них и отвернется. Вы забираете один предмет, и ребенок должен угадать, какой предмет исчез.

Номер журнала:

Как приучить ребенка к порядку

foto
Дорогая редакция! Моему сыну 4 года. Он растет веселым и смышленым мальчиком. Нам с мужем приятно наблюдать за ним, когда он играет с машинками, конструкторами, мягкими игрушками. Словом, не можем нарадоваться, глядя на Митю, до той самой минуты, пока не просим его убрать в детской и отправляться спать. Одно мгновение – и ребенка словно подменили: горькие слезы, крики, отказ подчиняться… Он забивается в угол дивана и рыдает, а на полу громоздятся мячи, машины, самолеты и плюшевые звери.
Мы хотим, чтобы у сына было хотя бы минимальное чувство ответственности: поиграл – убери за собой. Мы объясняем это Мите, но он отказывается слушать нас. Может, мы слишком много требуем от 4-летнего малыша? Когда и как следует приучать его убирать за собой? Есть ли хоть какая-то возможность избежать детских слез и родительских криков, когда речь заходит о том, чтобы ребенок помогал старшим?

Ольга Н.
Ребенок начинает помогать родителям примерно с года. Он может откликнуться на просьбу передать салфетку, дать маме игрушку. Примерно в это же время стоит приучать его убирать в ящик ту игрушку, с которой он наигрался, и только после этого разрешить ему заняться другой. Малыш рассматривает книжки? Ему будет удобнее и спокойнее, если вы поможете ему взять одну, а остальные чуть отодвинете в сторону.

Номер журнала:

Молодь – наше майбутнє

foto Проблема працевлаштування молоді є однією із головних як загалом в державі, так і Долинському районі. Адже майже кожен другий шукач роботи, який звернувся до центру зайнятості у її пошуку, – це молода людина.
Тому пріоритетом діяльності служби зайнятості є застосування комплексу заходів щодо упередження молодіжного безробіття та збереження трудового потенціалу місцевого ринку праці.
Звичайно, вирішити це питання неможливо без об'єднання зусиль служби зайнятості, органів влади, роботодавців, інших зацікавлених сторін. Завдяки спільним зусиллям в районі розгорнута робота щодо орієнтації молодих людей на актуальні професії, в тому числі і робітничі, підвищення статусу робітника в суспільстві, мотивації до навчання та праці. Укладені угоди про співпрацю з відділом у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрації, центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді та службою у справах дітей райдержадміністрації. Налагоджена робота з районним відділом освіти.
У напрямку реалізації цих угод районним центром зайнятості організовується ряд заходів як для безробітної молоді, так і для учнів шкіл: ярмарки та міні-ярмарки вакансій, дні кар'єри, семінари «Особливості зайнятості молоді», «Обираємо сучасну професію», «Жінка і праця», презентації професій, тематичні семінари для молоді з підприємницької діяльності, уроки із серії «Реальне трудове життя», екскурсії на підприємства району тощо – це далеко не повний перелік форм роботи з молоддю, що запроваджуються центром зайнятості.
З метою реалізації заходів політики зайнятості в сільській місцевості в районному центрі зайнятості створено мобільну групу, яка спільно з центром соціальних служб для сім'ї,

Номер журнала:

Ми готуємо фахівців-практиків

univer Проблема працевлаштування випуск­ників вищих навчальних закладів є актуальною сьогодні. Кожен вуз має свої шляхи її вирішення. Поділитися досвідом роботи у цьому напрямку погодився ректор Кіровоградського інституту розвитку людини «Україна» Олександр БАРНО.
– Ще рік тому ваш заклад освіти був філією Київського відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», а сьогодні – це самостійний вищий навчальний заклад (Інститут) IV рівня акредитації. Що у зв'язку із зміною назви змінилося у вашій діяльності?
– Так, у жовтні минулого року наш навчальний заклад змінив свій статус. Це, насамперед, дає нам автономію щодо вирішення багатьох важливих питань діяльності закладу.
У Кіровоградському інституті розвитку людини «Україна» студенти навчаються на чотирьох факультетах:

Номер журнала:

Страницы